Odpowiedz 
Zmiana śrub na szpilki
Autor Wiadomość
ncnc Offline
Zdałem prawko
**

Liczba postów: 48
Skąd: Wrocław
Auto: 325i nv
Post: #1
Zmiana śrub na szpilki
1. Jaki klej anaerobowy użyć średni/mocny? Ewentualnie jakieś wartości Nm dla zerwania połączenia?
2. Rozumiem, że jak koła na śrubach wkręca się na 110Nm, to szpilki do piasty można wkręcić na 120Nm - 130Nm - żeby przy odkręcaniu nakrętek nie wykręcać szpilek - plus klej, a nakrętki na standard 110Nm?

Ogólnie wolałbym mieć cały czas koła w ustalonym miejscu stąd pytaniaTongue
11-26-2019 10:48 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
lollex Offline
Zdałem prawko
**

Liczba postów: 11
Skąd: Radomsko
Auto: kompot gruz
Post: #2
RE: Zmiana śrub na szpilki
Ja wklejałem na zielony, to jest chyba mocny. Jak mi się zepsuł gwint na szpilce dało radę potem wykręcić kontrą z nakrętek. Co do siły.... zawsze dokręcałem kluczem udarowym z mocą +/- 150 niuta i brak problemów. Raz tylko nakrętka rozjebała gwint w szpilce to zmieniłem ją na inną i po problemie. Ogólnie polecam taki zabieg uczynić w e3szczęściu.
11-28-2019 11:14 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości