Odpowiedz 
e36 usztywnienie gwintu, tarcie, gleba, lasery.
Autor Wiadomość
Cookie Offline
Zdałem prawko
**

Liczba postów: 13
Skąd: Kazimierza Wielka
Auto: BMW e36 qp
Post: #1
Question e36 usztywnienie gwintu, tarcie, gleba, lasery.
Wiem, trochę głupie ale muszę zapytać.
koła stalówki 15"
opony 185/60
gwint mts
Skręt seria

Na pełnym skręcie opona ociera o podłużnice, bo buda się przechyla, jak auto stoi to w tym miejscu są ok. 2cm wolnego miejsca. W przyszłym roku chciałbym jeździć na moich insigniach, na przód mam 9,5j i dosyć spory naciąg, dałem dystans 1,5cm i między kołem a podłużnicą są 3cm ale boje się, że zepsuje rant xD.

Ogólnie to nie dziwiłbym się, że ociera, bo auto jest lekko zglebione, tylko na seryjnym zawieszeniu ocierało jeszcze bardziej, czy to normalne, czy seryjne amory już były dojechane? Myślałem, że może jeszcze sworznie wahaczy są zmęczone życiem ale chyba nie objawiałoby się to w taki sposób?

Myślę, że sztywniejsze zawieszenie mogłoby te problemy wyeliminować ale najpierw chciałem, żeby ktoś potwierdził, że to nie przez sworznie.

Macie może jakieś sprawdzone pomysły na usztywnienie mtsa? Widziałem różne tematy na tym forum, dotyczące właśnie usztywnienia takiego chińskiego gwintu ale np. pomysł z wyjęciem helpera moim zdaniem nie zdałby egzaminu, chyba że się mylę.

Myślałem, że może usztywnienie i większe zglebienie tyłu pomogłoby ze sztywnością z przodu, ponieważ tył mógłby wziąć na siebie trochę masy, zamiast się uginać i przekładać ją do przodu, czy dobrze myślę? Z tyłu mam na tę chwilę to, co z przodu, czyli mtsa dedyk do coupe, ze skręconą regulacją na maxa. Macie jakieś pomysły jaką, sztywną sprężynę mogę tam włożyć, żeby było twardziej? słyszałem, że chyba od żuka wkładają? albo od w124? zdaje to egzamin? jak nie znajdę jakiegoś fajnego i taniego sposobu to chyba zamówię na tył sprężyny od muska.

No i jeśli źle myślę i usztywnienie, razem ze zglebieniem tyłu nie pomoże z przodu to jak mogę usztywnić przód? polecacie do przodu jakieś tanie springi, które podejdą p&p lub z pomocą lekkiej rzeźby?
Może zmiana oleju na gęstszy? Jeśli tak, to jaki? Choć wątpię, żeby gęstszy olej usztywnił zawias w takim stopniu.

Jakieś pomysły?

Sorry, że zadaję trochę głupie i może nawet banalne pytania Confused
09-26-2018 03:10 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości