Odpowiedz 
E36 Coupe by INSANE
Autor Wiadomość
INSANE Offline
Zdałem prawko
**

Liczba postów: 41
Skąd: Kraków
Auto: BMW E36
Post: #61
RE: E36 Coupe by INSANE
(09-08-2018 08:36 AM)Blacha napisał(a):  M20 jest jednomas w dodatku lekki, tarcza spiek 240 mm czy 228 mm praktyczne bez różnicy i dwa słoneczka w docisku. Ja mam taki zestaw i już długo super działa. Nigdzie nie napisałem o dwutarczu

Właśnie taki zestaw mam na myśli docisk m57 kevlar/ spiek + zamach m50, zdania są mocno podzielone jedni że pewnie śmiało a drudzy że na chwilę albo w ogóle, coś więcej o tym twoim zestawie? Ktoś to robi? W dalszym ciągu szukam, nie chce wrzucić byle czego i wyciągać to za miesiąc, cenię sobie bezawaryjność, chytry traci dwa razy Rolleyes
09-11-2018 10:14 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Blacha Offline
Ogarniam na mokrym
***

Liczba postów: 52
Skąd: Dolnośląskie
Auto: e36 turbo/ e36 compact
Post: #62
RE: E36 Coupe by INSANE
Docisk m57 jest fajny i mocny ale do V-ki lub Diesla gdzie jest dużo Nm z dołu i nie trzeba kopać. W turbo lub silnikach serii "S" się nie sprawdza bo samoregulatory nie lubią ostrego traktowania . Mój zestaw zrobiłem sobie sam, tarcza z nierdzewki + okładziny spiskowe, dalej z dwóch docisków zrobiony jeden i koło zamachowe toczona od tyłku co by nie kolidowało z miską. Bardzo bezawaryjnie mi to jeździ
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-12-2018 03:13 PM przez Blacha.)
09-12-2018 03:11 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
INSANE Offline
Zdałem prawko
**

Liczba postów: 41
Skąd: Kraków
Auto: BMW E36
Post: #63
RE: E36 Coupe by INSANE
(09-12-2018 03:11 PM)Blacha napisał(a):  Docisk m57 jest fajny i mocny ale do V-ki lub Diesla gdzie jest dużo Nm z dołu i nie trzeba kopać. W turbo lub silnikach serii "S" się nie sprawdza bo samoregulatory nie lubią ostrego traktowania . Mój zestaw zrobiłem sobie sam, tarcza z nierdzewki + okładziny spiskowe, dalej z dwóch docisków zrobiony jeden i koło zamachowe toczona od tyłku co by nie kolidowało z miską. Bardzo bezawaryjnie mi to jeździ

Nie chciałbyś wykonać dla mnie takiego zestawu? Pozbierałem opinie i faktycznie no najlepszą opcją mimo wszystko byłby dwutarcz ;/
09-13-2018 07:17 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Blacha Offline
Ogarniam na mokrym
***

Liczba postów: 52
Skąd: Dolnośląskie
Auto: e36 turbo/ e36 compact
Post: #64
RE: E36 Coupe by INSANE
Niestety do połowy października brak czasu a pewnie ci się spieszy.
09-15-2018 01:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
INSANE Offline
Zdałem prawko
**

Liczba postów: 41
Skąd: Kraków
Auto: BMW E36
Post: #65
RE: E36 Coupe by INSANE
Dawno mnie tu nie było, a zmian od groma! Swoją drogą myślałem,że nie aż tak długo ale do rzeczy... Wszystkie opinie i przemyślenia dotyczące auta były brane pod uwagę i tak też jest nowy tylny zderzak aczkolwiek jeszcze niezałożony Angel UWAGA! SKRÓCONY SPOILER, TERAZ JEST AMERYCZKA (również niezałożony XDDD) ogólnie wszystko jest ale leży i czeka na montaż oprócz JEDNEGO! Nowego silnika,który jest już w aucie ale o tym na końcu Cool

Miałem okazję pojeździć na Moto Show w Krakowie o którym pisałem, fajna impreza,ogrom publiczności i moja najsłabsza fura w stawce, która goniła dużo mocniejsze BYDLAKI Wink
Tak się prezentowaliśmy Shy
[Obrazek: 0184b73cf0f3ed87med.jpg]
[Obrazek: b0a9781075b8c3d5med.jpg]
Było kilku świrów! Cool
[Obrazek: 1b10672a2a75779cmed.jpg]
[Obrazek: c7c9369cc0f44301med.jpg]
[Obrazek: 75632aaa88fab7b1med.jpg]
Impreza na plus mimo urwanego mocowania dyfra dzień przed imprezą i awarii półosi,w ciągu 2 dni zmieniłem ich aż 7 i śmiem rzecz ,że mam je opanowane do perfekcji Big Grin (PS. Wykupiłem wszystkie w małopolsce, wiec proszę nie szukać!!!)



Później chwilowo nic się nie działo,ogarniałem jakieś pierdoły w aucie i przyszedł czas na taki niezbyt planowany trening na Śląsku,który okazał być się bardzo pechowy...
[Obrazek: 7891a6b5e2c01e1amed.jpg]
[Obrazek: b3eac3922c9899e1med.jpg]

W międzyczasie zaliczyłem też charytatywną imprezę na rzecz Oskara, fajnie było, pojeździłem sobie, głównie SOLO Cool, popracowałem nad techniką poćwiczyłem kissy, publiczności chyba się podobało, fajnie czasem komuś pomóc!
[Obrazek: 5c012d0c49709e1cmed.jpg]
[Obrazek: deedeb7c041c9aa1med.jpg]
[Obrazek: c73e0e9981abfffdmed.jpg]

Od momentu zakupu w moim BMW siedział cały czas ten sam silnik czyli znane i lubiane M52B25,złego słowa nie powiem ten silnik mnie nigdy nie zawiódł!!! Znosił dzielnie kopniaki i spalił niezliczoną ilość opon ale miał tylko 170km co przy jeździe w parach z autami 500+hp nie pozwalało na walkę i tak padł plan na mocniejszą jednostkę Tongue
Zamysł był na 3.0 czyli M54B30 ale po obejrzeniu niezliczonej ilości tych silników w stanie "IGŁA, PANIE BIERZ PAN" z przebiegiem 100k mil, które nie trzymały kompresji i kosztowały zaledwie 4k, zacząłem poważnie myśleć czy to aby na pewno dobry pomysł,swap z 2,5 na 2,8 to raczej średni pomysł a ja chciałem nowy silnik i możliwie jak najlepszy stosunek CENA/MOC i tak bliski byłem zakupu STROKERA M52B30 porobionego na 250km i jakoś 320nm, ale szybko się sprzedał...PŁAKAŁEM Sad A później napisał do mnie koleś,który miał na sprzedaż M50B20 TURBO 1,3b 370km/480nm jednakże w kwocie,która nieco przekraczała mój budżet...No cóż OLX.pl sprzedam rodzeństwo,szybko uczące się, młode i perspektywiczne idealny materiał na niewolnika,kilka telefonów, komplet gotówki.A tak naprawdę to bez pomocy moich przyjaciół nie udałoby się, za co chwała imRolleyes Jedziemy bo SWAP TURBO cóż za radość HeartAngel
[Obrazek: 7ee397b083e7cf42med.jpg]
[Obrazek: c79721445b58f851med.jpg]
[Obrazek: 774c21f228b094cdmed.jpg]
Silnik odpalony, działa, zostały pierdoły i auto będzie poruszać się o własnych siłach!!! Cool

Ale trochę wcześniej, rozstanie w moich kochanym M52,jeszcze nie raz zadzwonię do nowego właściciela aby dał mi go posłuchać! UndecidedHeart
[Obrazek: 755f7b3ecf03be4bmed.jpg]
[Obrazek: bcf4e11b0c318062med.jpg]
Co ciekawe silnik dwa lata w moich rękach, kilkanaście treningów,jazdy po mieście, imprez, pokazów, przy sprzedaży podłączyliśmy go pod seryjnego kompai i INPE i co? 0 błędów! Jak się dba tak się ma Angel Podawał jak wściekły aż do dnia sprzedaży aczkolwiek jestem pewien ,że nowemu właścicielowi posłuży jeszcze bardzo długo i zapewni ogrom radości! Big Grin

Tak więc na dzień dzisiejszy setup silnika:
M50B20V
-Nowe panewki
-Kompletny remont głowicy
-poskładany na nowych uszczelniaczach itp..
-kolektor max boost z oferty k64
-turbo gt28
-duży Intercooler fmic
-silikony turbo works
-duży bov fmic 50mm
-wtryski 430cc
-bosch 044
-wystrojone na det3
- 3 calowy przelot z nierdzewki spawany tigiem (nic nie jest polepione )
-Dolot także nierdzewka
MOC: 1,3b 370KM/480nm

Ale dla mnie sezon już się chyba skończył i moja teraz w tym rola przygotować auto do następnego a jest co robić.. :/
-mocniejsze sprzęgło do driftu
-wzmocnić wózek
-wystroić raz jeszcze
-zmienić przewód spływu oleju z turbo
-przenieś IC wyżej (za niskie auto Big Grin)

NOWY SEZON BĘDZIE GRUBY! HeartCool

Siemanko! Pora odświeżyć temat,w końcu za długo się nic nie działo ehh...
Zacznijmy - od początku. Zima to doskonały czas aby zacząć przygotowania do sezonu,udało się wrzucić dwutarcz, tak więc sprzęgła nie zabraknie a później przystąpiliśmy do nierównej walki z silnikiem... sprawdzony i poprawiony rorząd,układ paliwowy a finalnie elektryka, teraz gdy o tym piszę brzmi to błaho ale roboty było co niemiara. Dobrze ,że w pomocą znajomych udało się to zrobić za co jestem im ogrooomnie wdzięczny!
[Obrazek: 73ae7199853a556fmed.jpg]
Gdyż już silnik działał, zdjąłem kolektor wydechowy aby przerobić go pod zewnętrzny wastegate i owinąć bandażem, potrzebne części dostarczył niezawodny @Mtuning! Następnie uszczelniłem wstryski i zamontowałem zegary do monitorowania pracy silnika, jest ich prawie tyle co w samolocie hah! Poźniej przyszedł czas na wydech, 3' cale pod autem spowodowały ,że trzeba było je nieco podnieść ale w tym temacie nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa, w końcu GLEBA ŻYCIEM!
[Obrazek: 741f5461846c58e3med.jpg]
[Obrazek: d406e647320cab69med.jpg]
[Obrazek: 3ba9ab449c3e5429med.jpg]

Na dzień dzisiejszy auto jest połowicznie wystrojone (problemy podczas strojenia/wyciek), muszę wzmocnić wózek, przenieść aku do tyłu, zamontować swirl pot, przerobić układ chłodzenia i ogarnąć tzw. "pierdoły" których jak zawsze jest najwięcej i schodzi na nie najwięcej czasu, mam nadzieję ,że w niedalekiej przyszłości będę mógł wreszcie przetestować potwora zgodnie z przeznaczeniem i zabrać na hamownię w celu sprawdzenia ile mocy faktycznie w nim drzemie!

Miejsca pod autem nie ma zbyt wiele :C
[Obrazek: 9b21696b686948c4med.jpg]
[Obrazek: 7f58e082683e8792med.jpg]
Środeczek (chwilowo):
[Obrazek: e0af7bb6fe96abffmed.jpg]
W trakcie prac:
[Obrazek: 1123ee40b9d14777med.jpg]
Na gotowo CoolHeart
[Obrazek: 6e63517caae9a6f2med.jpg]

Wkrótce ruszam również z kanałem na YT gdzie opowiem trochę o drifcie z mojego punktu widzenia,o kosztach z tym związanych a także podpowiem jak zacząć, tak więc już teraz gorąco zapraszam do śledzenia! --> https://www.youtube.com/channel/UCpkOfpM...subscriber
Nie mogę również nie wspomnieć o moich partnerach pozyskanych na nadchodzący sezon,a w śród nich: Mtuning Performance Parts, GUMIMARK jak również Tech-mar- Renowacja Felg.

Wisienką na torce będzie oklejenie, które powstało we współpracy ze @Sticked, ale to zostawiam sobiec na koniec jako najlepszą część!
[Obrazek: 972efc19109f78abmed.jpg]

------> INSANE https://www.facebook.com/insanedrift/ / Zapraszam aby być na bieżąco! / https://www.instagram.com/pawmaczo_drift/

Witam wszystkich tutaj zebranych po dłuższej przerwie,nawet przez chwilę bym nie pomyślał ,że minęło aż tyle czasu ale w końcu się do tego zebrałem, podejść było kilka aczkolwiek zawsze znalazło się coś pilniejszego. Tak więc biorę się do pisania,bo działo się naprawdę wiele.

Na początku tego roku za cel obrałem sobie Moto Show w Krakowie, to właśnie tam miała odbyć się premiera nowego setupu silnikowego,postawiłem wszystko na jedną kartę i nawet zbliżająca się wielkimi krokami matura i przygotowania do niej nie były tak ważne jak jazda tam. Czy było warto? O tym za chwilę.

TURBO, DRIFT, 1000KONI W E36 = wiadomo? Trzeba wzmacniać wszystko co się da i tak też wzmocnione zostały mocowania wózka mimo iż pozornie nie wyglądały źle to prędzej czy później korozja zrobiłaby swoje a ja wolę zapobiegać niż leczyć. Przy okazji wzmocnione zostały mocowania wahaczy (to akurat nie było w planach ale wykręciły się wraz ze śrubami XD) przynajmniej mam spokój i nie trzeba będzie wracać do tematu, chyba :v

Foto wrzucam dla potomnych gdyż pewnie każdy właściciel e36 kprędzej czy później będzie to przerabiał, ogrom roboty... robi mi się niedobrze na samą myśl o ponownym zrywaniu antykorozji, spawaniu, zabezpieczaniu bla bla...

[Obrazek: 34cae4626e380e3fmed.jpg]
[Obrazek: 9a9a53a8fde1aeb6med.jpg]
[Obrazek: 15c4643827704b43med.jpg]
[Obrazek: af3dbd927dad75f7med.jpg]
[Obrazek: 5fccc0ba50881b18med.jpg]

Jak już wzmocnienia są na miejscu to i zawias wypadałoby ogarnąć,poprzedni właściciel wrzucił poli w brzydkie skorodowane wahacze,a przy dokładnych oględzinach okazało się że wózek wymaga wymiany, mocowania dyfra były na tyle skorodowane że kilka kopnięć w sprzęgło i nic by z nich nie zostało.
[Obrazek: 739a7f387ca0a9acmed.jpg]
[Obrazek: 1da13dc7dbacedebmed.jpg]

Tak się prezentowała całość przed założeniem i tuż po, przy okazji wycięta została wnęka na koło w końcu masa wrogiem przyśpieszenia,tak aby dostęp do dyfra i półosi był jeszcze lepszy przy ewentualnej wymianie.

W razie "w" zmieniona została pompa wody, gdyż jej stanu nie znałem a wolałem spać spokojnie. Patrząc na jej stan było to jej ostatnie tchnienie tak więc trafiłem w "10" aczkolwiek to nie wystarczyło jak się później okazało.

[Obrazek: 2d1a45320574660amed.jpg]

W tym samym czasie wpadła również pokrywa na cewki, swirl pot i układ chłodzenia został trochę przerobiony.

Po ogarnięciu mechaniki przyszedł czas na stronę wizualną,Kamil pomógł mi z polerką mojego poczciwego e36, które prosiło się o nią od dłuższego czasu,dawno nie widziałem mojego auta w takim stanie Angel

[Obrazek: fc5a38a94b7aefedmed.jpg]

No i wreszcie długo wyczekiwana oklejka,w tym temacie zadziałał wrocławski Sticked,który zaprojektował i wykonał oklejenie obok którego ciężko przejść obojętnie, dzięki chłopaki!
Wspominałem Wam o tym ,że ostatnie naklejki naklejaliśmy o 3 w nocy w dniu imprezy wraz z dziewczyną pod osiedlowym marketem? Nie? A to szkoda, bo właśnie tak było.
[Obrazek: f770c93cfca545c8med.jpg]
[Obrazek: 525c76e33d076b7bmed.jpg]

Udało się i efekt końcowy nawet w tym świetle robił robotę, ale była 3 w nocy nie było czasu aby się tym nacieszyć, w końcu o 8 rano miałem umówione strojenie.

Z drobnymi problemami ale dotarłem, stroimy.
[Obrazek: 331cde765419c57emed.jpg]

Było to juz drugie podejście, za pierwszym razem plany popsuł wyciek z silnika,który uniemożliwił strojenie. Drugie podejście, dla przypomnienia w dniu imprezy, jest sobota rano i niestety po godzinie jazdy pada diagnoza na uszkodzoną turbinę albo wastegate,ok.260km/320nm,1b doładowania przy 6k obrotów to nie są najlepsze wartości aby myśleć o jeździe a co dopiero drifcie,nie było już czasu na wymianę,naprawe, kupno części... no cóż jedziemy tak, w końcu lepszy rydz niż nic.
[Obrazek: 79272faed057be90med.jpg]
[Obrazek: ff354c47aa0cc561med.jpg]
Auto zaczęło wyglądać ale kompletnie nie jechało, nie miało mocy, DRAMAT Angry
Całe przygotowania na nic, chciałem jeździć a mogłem co najwyżej postać, mega rozczarowanie, chyba każdy to zna...
I wtedy przyjeżdża Erni wraz z synem, chciał zobaczyć nas w akcji, krótka rozmowa, kilka ustaleń,sprawdźcie czy klapa wewnętrznego wq jest zamknięta, BINGO! W międzyczasie poddała się nowa pompa paliwa, która zasila swirl pota, dzięki Tomkowi i jego zapasowej pompie (jeździ u mnie do dziś Big Grin) wracamy do gry! Wyjeżdżamy na trasę, doładowanie 0,5b moja pierwsza jazda z turbo po roku czekania, szok, auto odpala, jest szybkie, 3 okrążenia za nami... i to właściwie wszystko bo świeżo założona wiskoza wylatuje z pod maski przecinając wężę i uszkadzając chłodnice. KONIEC IMPREZY, TO BY BYŁO NA TYLE.

Część pierwsza wpisu dobiegła końca, zapraszam na drugą! Pozdro na wytrwałych Rolleyes

Układ chłodzenia mimo nowych węży, wiskozy i pompy wody nie daje rady.
Tech-Mar Renowacja felg, czyli firma, która wspiera mnie w tym sezonie zaproponowała kupno wydajniejszej chłodnicy wody, za co serdecznie dziękuję!
[Obrazek: 95dd7cd9d4113f90med.jpg]
Nowa aluminiowa chłodnica vs STARA
+ nowe elektryczne wentylatory załączane z kabiny i problem temperatury wody na dobre zażegnany.

Kolejna próba wystrojenia auta, zamknięta klapa wewnętrznego wq, wszystko sprawdzone, przetestowane. Stroimy, jest naprawdę dobrze,zaraz będziemy hamować samochód,aczkolwiek byłoby zbyt pięknie żeby nic się nie zjebało, w aucie zaczyna śmierdzieć paliwem , przepuscza oring na wtrysku, jesteśmy w lesie, w połowie strojenia, grzechotka w dłoń! WYCIEK OPANOWANY więc STROIMY DALEJ. Tym samym NADESZŁA WIELKA CHWILA, NARESZCIE DOWIEM SIĘ ILE WART BYŁ MÓJ WYSIŁEK PRZEZ OSTATNI ROK. Przemek,który pomaga mi w budowie auta, mówi że lepsze 300km niż seryjne 150km (w końcu to tylko 2.0) ja natomiast mówię ,że bez 350km nie wracam, wyśmiał mnie Tongue

[Obrazek: aa473456c192fd4bmed.jpg]

Michał Klasa, który był odpowiedzialny za strojenie również był zdziwiony,pojawiła się myśl co do przekłamanej wagi auta, którą podaje się na hamowni drogowej, tak więc nazajutrz pojechałem zważyć moje e36, nie wiedzieć czemu czuło się jak w domu na złomowisku XDD
[Obrazek: daebfad6c3bbd234med.jpg]

WYNIK? 1350KG (seryjne wnętrze, osprzęt,turbo itd.) po doliczeniu wagi mojej, stroiciela, paliwa i przeliczeniu tego na hamowni wyszło 360km i 470nm (cel osiągnięty, jaram się! HeartBlush

Na ten moment tak prezentowała się komora silnika,jakoś w tym samym czasie kupiłem nowy używany dolot od Karola, którego serdecznie pozdrawiam XD
Dolot roboty HEPP GARAGE,WELD PORN, marzyłem o takim CoolHeart
[Obrazek: 776a915aaa313abdmed.jpg]
[Obrazek: cb5be4580078acf9med.jpg]

Auto wyglądało i wreszcie jeździło, tak więc można było cieszyć się driftingowym sezonem! Cool
CEL -----> RACEISM czyli wisieńka na torcie jeżeli chodzi o motoryzacyjne imprezy, poprzeczka postawiona naprawdę wysoko, nie byłem przekonany czy to aby na pewno dobry pomysł gdyż bałem się powtórki z Moto Show,jak się póżniej okazało zupełnie niepotrzebnie, bowiem auto całe dwa dni dzielnie podawało jak wściekłe,a ja uczyłem się jazdy nowym silnikiem, pośród betonowych band bo przecież żyje się raz Wink To była również okazja aby pojeździć z wieloma stylowymi ekipami takimi jak Doriminati,Projekt
86,Pentla Squad czy też Zip Squad, co tu więcej mówić-spełnienie marzeń! HeartBlush
Pozdro dla wszystkich!
[Obrazek: 932c7d74b8a6285fmed.jpg]
[Obrazek: aa6a8322b51006abmed.jpg]
[Obrazek: 52f88f82390ac04fmed.jpg]

Jazda tam to coś niezwykłego, tłum ludzi przewijający się przez 3 dni imprezy, to jak wszyscy tym żyją, brak słów, z tego wszystkiego tylko raz udało mi się okrążyć sam stadion i to w biegu po wjazdówkę i opaski XD Raceism wpisuje w kalendarz już na stałe Cool

[Obrazek: d9485c4d79a2f772med.jpg]
Jakieś drobne straty są,ale to norma Tongue
[Obrazek: 801e7b7f7e35a871med.jpg]
[Obrazek: e11c469d1f2ba029med.jpg]
Raceism i wszechobecne bandy nie wybaczają błędów o czym wielu kierowców miało okazje się niestety przekonać, drift life :V

Już dłużej Was nie męcze, część trzecia i zarazem ostatnia. Przenosząca do teraźniejszości,miałem zamiar jechać na NEXT LEVEL czyli obecnie najlepszą, najgrubszą, najdroż... PO PROSTU NAJ IMPREZĘ jeżeli chodzi o stylowy drift ale wiedziałem, że jeszcze nie czas, mimo iż auto już zaczęło wyglądać to to jeszcze nie to, za rok nie odpuszczę i dopnę swego Rolleyes

Po dłuższej jeździe turbo potworem, kilku większych i mniejszych imprezach już wiedziałem co trzeba poprawić aby było jeszcze lepiej.
Tak też w ostatnim czasie wpadła chłodnica oleju, oil catch tank, regulowane wahacze na tył, zregenerowane zostały wszystkie zaciski i pod maską troche się zmieniło? Wydaje mi się,że na lepsze ale to już pozostawiam waszej ocenie.

Tech- Mar Renowacja felg nie ograniczają się tylko do felg, również pokrywa zaworów czy też zaciski hamulcowe nie stanowią dla nich problemu,tak więc jeśli szukacie firmy,która podejmie się takich tematów i nie oskubie was ze wszystkich oszczędności to nie mogliście lepiej trafić, dzięki !CoolHeart
Całość na tym etapie wygląda dokładnie tak jak to sobie zaplanowałem.
[Obrazek: d6eee079f709d259med.jpg]
Przy okazji wpadły heble z 3.0 bo te z 2,8 kilka razy przeprawiły mnie o zawał serca :v
[Obrazek: 15ace028edba9de1med.jpg]
[Obrazek: 33f7bbf2ded412efmed.jpg]
Gorąco polecam, robota na najwyższym poziomie Cool
[Obrazek: 9d0c64ce39b71c7cmed.jpg]
[Obrazek: 1e61ccf8e28139a4med.jpg]
Komora silnika to obecnie coś na co mogę patrzeć godzinami HeartAngel

Wydech od dłuższego czasu prosił się o wizyte na prasie,obecnie iskry lecą ale jest stabilnie Wink
[Obrazek: d22efbca4e986c39med.jpg]

W tym tygodniu czekam aż belka silnika wróci z malowania proszkowego, została wzmocniona gdyż stara przegniła w miejscu mocowania poduszek silnika, ponoć typowe :/
Wisienką na torcie będzie montaż pełnego zestawu skrętu od CNC71, od dłuższego czasu przymierzałem się zmiany skrętu gdyż mój dotychczasowy był już trochę przestarzały i mimo iż kiedyś dawał radę to obecnie sprawdzał się słabo i bardzo mnie ograniczał,mam nadzieję że będę zadowolony Shy
[Obrazek: 3ac22b4881752dd2med.jpg]
[Obrazek: bbcb0112da1be356med.jpg]
Wewnątrz zagościła nowa łapa prosto do chłopaków z BELLY BOYZ Cool
[Obrazek: 0b9d460fc3e8295fmed.jpg]
[Obrazek: c0601a92c3cf9d15med.jpg]
Dzięki czemu przy potencjalnej kontroli smutnych panów, mówię że to seria XDDD

Natomiast te piękne i jakże kultowe insygnie w chromie to robota Tech-Mar Renowacja Felg, to właśnie oni podjęli się ich kompletnej renowacji dzięki czemu przestały straszyć, bardzo dziękuję!
Z tego miejsca bardzo dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w budowę auta, pomoc przy wyjazdach jak i na samych imprezach, przyszły sezon zapowiada się naprawdę dobrze!

Korzystając z końcówki seoznu, już teraz gdyż nie wiem kiedy ponownie tu zajrzę i coś skrobnę, zapraszam na SEDUCED event by Doriminati 26 października na Torze Jastrząb, będzie to dla mnie okazja by przetestować sprzęt w naprawdę konkretnych warunkach na niesamowitym obiekcie, do zobaczenia, piona! Smile


Na zakończenie łapcie jeszcze mały bonus w postaci onbordu prosto z RCSM! CoolBig Grin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2019 06:57 PM przez INSANE.)
10-03-2019 06:54 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
mati.91 Offline
Ogarniam na suchym
****

Liczba postów: 339
Skąd: KRA
Auto: eczysześ
Post: #66
RE: E36 Coupe by INSANE
Pozwolę sobie sprostować. O ile mi wiadomo, najsłabsze auto, a na pewno e36 na moto show to był compact z ISem. Druga sprawa, która mija się z prawdą, to info o półosiach. Mam ich luźnych kilka kompletów i jestem z małopolski tak więc nie wszystkie wykupiłeś. Jest ich pewnie więcej, jeśli od innych kupujesz części tak samo jak ode mnie, deklarując się, ale się po nie nie pojawiając Tongue. To tyle, co chciałem sprostować.
10-04-2019 09:44 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
INSANE Offline
Zdałem prawko
**

Liczba postów: 41
Skąd: Kraków
Auto: BMW E36
Post: #67
RE: E36 Coupe by INSANE
(10-04-2019 09:44 PM)mati.91 napisał(a):  Pozwolę sobie sprostować. O ile mi wiadomo, najsłabsze auto, a na pewno e36 na moto show to był compact z ISem. Druga sprawa, która mija się z prawdą, to info o półosiach. Mam ich luźnych kilka kompletów i jestem z małopolski tak więc nie wszystkie wykupiłeś. Jest ich pewnie więcej, jeśli od innych kupujesz części tak samo jak ode mnie, deklarując się, ale się po nie nie pojawiając Tongue. To tyle, co chciałem sprostować.

A widzisz nie masz racji bo post dotyczył Moto Show sprzed roku i wtedy to owszem miałem najsłabsze auto Rolleyes
Nie wiem jak jest obecnie bo stosuje inne ale rok temu bo tego dotyczył temat był problem z półosiami u nas w Małopolsce i kupowałem już na wysyłkę,bo nikt nie miał.
No tutaj jestem bezradny po skrzynię wybieram się do Ciebie dobre pół roku ale w końcu przyjadę,tylko daleko mam i nie po drodze,a jak coś znajdę bliżej to wiadomo już nawet nie szukam, mieszkasz za daleko Tongue
10-04-2019 11:25 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości